Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 9 dager til termin, sprøtt at det allerede er komt så langt. Nå kan jeg jo føde når som helst egentlig Noen andre som skal føde på KK i Bergen og vet noe mer om byggesituasjonen der oppe? Siste jeg hørte var at de som føder på Storken må rett på pasienthotellet da de ikke har rom der. Nå får vel ikke jeg føde på Storken uansett siden KS sist og smalt bekken og alt dette der, men lurer jo på om man må ligge der midt i en byggeplass med støy og tullball, ikke så kjekt det da
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! jeg var der for en uke siden til sjekk, alt var da normalt på føden i alle fall. Ingen forandring der nei. Inne på helse bergen sine sider under kk ligger det litt informasjon. Det som jeg har lest, er at de har redusert kapasitet på storken for øyeblikket p.g.a byggingen. Og at familierommene er omgjort til føderom, mens overnatting blir på familierom på barsel eller hotellet. Jeg var inne på føden og der var alt det gamle, fødte for litt over et år siden. Den stille atmosfæren som var der sist. Innflyttingen i den nye delen skulle være i nov, men byggeprossen er som alltid sikkert litt forsinktet, så det blir nok ikke det nye på oss to nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå