*Timulia* Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 .... av krimbøkene om hu journalisten Annika (husker ikke etternavnet hennes heller nå!). Fra stockholm. Og hva heter siste boka? Husker nest siste slutta med at det brant i huset hennes og hu fikk akkurat redda ut barna sine.
Julie- Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Det er faktisk skrevet en bok etter Livstid, så den når jeg var i Åre for litt siden:) Men så vidt jeg vet er den ikke oversatt til norsk enda..
*Timulia* Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2008 Oj! Enda mer å glede seg til da med andre ord????
Julie- Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Ja:D Jeg sto og vurderte å kjøpe den, men fant ut at jeg heller ville lese på norsk:P "En plats i solen" - og er fortsettelsen på livstid. Jippi!
Julie- Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Intervju med Liza Marklund om den nye boka, hvis noen er interessert :-) http://www.piratforlaget.se/tibet/page/2847?selmenuid=1066&panelpageid=1066&panelmodpageid=1374
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå