Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hei hei Så ikke noen skravletråd,så jeg lagde en jeg:)Nå er jeg inne i 7 pp og begynner å bli frustrert..Mensen er heldigvis ferdig og nå er jeg klar hehe. er det flere som er sterk og klar;))))))?
monkri mamma til 4 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 hei. er i min 3pp nå. ble ferdig med mens i dag. er ikke helt sikker på om j har ikm i uke 44 el 45. melder meg inn her,så får j se. mensen var 4 dager forsinke,så d ble jo bare rot.
snellapella Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Slenger meg på her jeg også, IKM uke 44 eller 45 (usikker for mensen kom en uke for tidlig nå sist... Rare greier. Men nå er det vel bare prøve igjen, håper det klaffer denne gangen (3pp og SA i aug.)
monkri mamma til 4 Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 er d noen av dere som vet åssen j forandrer nicket mitt? lurer på om j kanskje hadde en sa nå j. kom så mye klumper og innmari vondt i magen... ikke godt å si. er bare å prøve igjen..
snellapella Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Lurer på når jeg skal ha EL nå jeg... siden mensen kon en uke før tida sist.... Rundt 17. sept. hadde jeg sist..
Dublin Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Hei!! Jeg har forsøkt i nesten et år uten resultat. Jeg har IKM i uke 44.
pusejenta2 Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg vet egentlig ikke hvor lenge jeg har prøvd for jeg har byttet mann,hehe. Men jeg og den nye mannen har nå prøvd i 3 mnd. Håper det skjer noe snart....
Blidogfornøyd:) Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Hei..Henger meg på her jeg også. Akkurat det samme som deg jeg monkri:) 3pp, og ferdig med mens i dag. Skulle egentlig hatt den tirsdag forrige uke, men kom nå fredag som var. Så nå får vi alle prøve med friskt mot:) Ny måned, nye muligheter;)
*Lykkeliten* Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! :-) Jeg har ikm 30 okt.. Er i min 10pp.. Er veeeldig motivert, en så lenge.. Var virkelig langt nede da jeg fikk mensen sist.. Har en syklus på 37 dager i tillegg.. Hatt det i 3-4mnd nå.. Jaja, håpet er der ihvertfall.. Ønsket om en spire er utrolig stort nå! =) Har en på 2 år.. Hva med dere? :-)
snellapella Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Hei! Ja, det er vel ikke annet å gjøre enn å prøve. Jeg har en på 4 fra før, og sambo har ingen... Kan hende pjokken min får rett, sa at når han var 9 år da skulle han bli storebror.. Litt lenge å vente syns nå jeg da men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå