olebrum78 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hun er naboen min og traff henne ute nå. Hun skulle bare ha litt luft.. Saken er at hun er forkjøla, hoster til hun nesten kaster opp. Igår hadde hun holdt på å svime av, mistet følelsen i armene det prikket i armene og prikket i overleppa. Var nummen i kroppen hele dagen. Hun sover lite pga hostinga.. Jeg mener hun bør gå til legen, hun mener det går over...Hva synes dere? Idag var hun slapp og trett! Hun hadde også tatt cosylan uten stor virkning!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 hva med å dra ho til legen?? kan jo ikke gå sånn heller.
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Da jeg hadde lignende symptomer så hadde jeg en kraftig lungebetennelse, altså nummenhelst følelse i kroppen....ikke noe å spøke med... Hun burde virkelig komme seg til lege.
olebrum78 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2008 Lungebet, men hadde du vondt noen steder? Eller bare nummen? Hun hoster er slapp og litt svimmel idag. Tenkte gå inn til henne snart... Skal kjøre henne til legen tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå