JC:-) Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 GAAAAAL!!!!! Og det værte av alt så har jeg en veldig følelse av at det ikke blir noe denne gangen heller... desverre Testet i går men har ikke IKM før på torsdag(9. okt), så vet det var for tidlig og når den lyser negativt mot meg, så mister jeg rett og slett motet til å ta ny test. Så nå kommer jeg ikke til å gjøre noe før fredagen. Så kommer mensen da (som jeg har på følelsen) da vet jeg ikke om jeg orker flere nederlag!
~ Katie ~ Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Kan skjønne at ting føles veldig håpløst akkurat nå.. Er hardt å få negative tester hele tiden, og man mister jo lysten til å ta flere prøver.. Men ikke gi opp. Bare se for deg at snart er det din tur til å få den svære magen som gjør at du ikke kan se føttene dine eller ta på deg sko. Det blir din tur til å være våken om natten og ha oppbitte pupper.. Ikke minst ha ditt eget lille nurk og bli Mamma igjen. Prøv å gå tilbake til tiden der å prøve å få barn var koselig, og ikke bare mekanisk og testing.. Vet ikke hva jeg skal si, er bare i min 2 PP, men vet at dette antakeligvis ikke blir lett.. og at det blir mange negative tester fremover. Men det kommer til å være verdt alt slitet Dette er jo kanskje det største man gjør gjennom livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå