Gå til innhold

Hva skal dere i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg har mye å gjøre, men er søren ikke sikker på om jeg kommer meg igjennom...

 

Jeg skal/bør.

-Rydde ut og vaske bilen innvendig

-Rydde opp i alle cd`ene.

-gjøre meg ferdig med å ommøblere stua.

-Gå igjennom og sette på plass resten av papirene mine.

-Sende mail til halve verden

-Rydde i all musikken og bildene på pc`en. Finner jo ingenting nå.

-Reist å badet med barna mine.

-forbrede meg feridg til et kurs jeg gir.

-betale noen regninger

-Handle litt

 

 

Det tror jeg nesten er alt, dvs pluss vanlig dagse ting da selvf..

 

Hjelpe meg jeg sitter jo bare her og laxer for jo ikke gjort noe sånn..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spise frokost

Rydde kjøkkenet

Vekke mannen

Gi junior lunsj

Legge ut junior

Legge meg og sove en times tid

Gå på jobb

Hjem og slappe av, og sove

Skrevet

I dag skal vi på badeland!

Skal ha med en barnløs venninne og lillebroren hennes, også er det meg og ungene:) Blir kjekt! Gleder meg masse:D

Skrevet

Ligge på sofaen og være syk:-(

Skrevet

Bare ta livet med ro idag, hadde dåp igår så litt sliten!! Må ut en liten tur, men det er til fysio som prøver og få orden på bekkenet mitt:(

Skrevet

Skal vente t nuppen min våkner så skal vi tulle oss inn i dyna med kakao å film å ikke ha dåli samvittihet for at vi sitter inne ! ( øsregner ute ) ,skal vell lage no middag å vente på at sambo skal komme hjem :)

Skrevet

Forhåpentligvis være alene med barna i kveld, for det betyr da at samboern min skal kjøpe bil=) Har vært uten bil i halvannen uke nå og må si det er tungvindt med det busstilbudet som er her. Ellers blir dte vel klesvask, rydding osv. Kanskje gå en tur mens det er sol=)

Skrevet

Jeg skal bare være inne med sykt barn i dag

Skrevet

Jeg vet ikke!?

 

Klokka to skal jeg til legen, men ellers har jeg høstferie!

Snuppen er i barnehagen og kjæresten reiser med jobben, så jeg er helt alene og vet virkelig ikke hva jeg ska ta meg til... :)

Skrevet

Jeg har snuppa hjemme i dag, for hun hadde feber i går (Og jeg er jo hjemme uansett- er sykmeldt). Jeg er ikke i kjempe form, men litt må vi gjør i dag:

- bytte et spill

- kjøpe en gave(selvsagt på et annet senter enn jeg skla bytte det spillet.. blæ)

- kjøpe litt scrappe utstyr ( et tredje sted)

- vaske litt klær

- brette klær

- vaske gulvet

- handle ( sted nr fire)

- skrive noe for jobben

 

også er det jo så fint vær ute, så føler jeg må ta meg sammen og ta henne med ut en tur:) får se hvor langt vi kommer, tror jeg må droppe noe hvsi jeg ikke skal bli skikkelig dårlig.

Skrevet

Støvsuge

Vaske klær

Gå på besøk til ei som også er i permisjon og spise rester etter dåp :-)

Skrevet

Jeg skal:

- spise frokost

- trene

- handle inn for hele uken

- male hyllene til pjokkens klesskap

- rydde og vaske litt

- lage hjemmelaget pizza

- og bare gleeeeeede meg til sambo kommer hjem fra jobbreise i kveld!! :))

 

- og når sambo er kommet, så tipper jeg vi skal gjøre ting som i bunn og grunn hører ekteskapet til ;)

 

 

Skrevet

Jeg har kjørt jentene på håndballskole og minsten i barnhage, vasket klær og skal nå snart ut å handle mat og se på vinterdresser til jentene, håper de har fått inn reima dressene nå, har ventet lenge på de. Kl 14.30 skal jeg på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...