ZamZam Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg føler jeg har mye å gjøre, men er søren ikke sikker på om jeg kommer meg igjennom... Jeg skal/bør. -Rydde ut og vaske bilen innvendig -Rydde opp i alle cd`ene. -gjøre meg ferdig med å ommøblere stua. -Gå igjennom og sette på plass resten av papirene mine. -Sende mail til halve verden -Rydde i all musikken og bildene på pc`en. Finner jo ingenting nå. -Reist å badet med barna mine. -forbrede meg feridg til et kurs jeg gir. -betale noen regninger -Handle litt Det tror jeg nesten er alt, dvs pluss vanlig dagse ting da selvf.. Hjelpe meg jeg sitter jo bare her og laxer for jo ikke gjort noe sånn..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Spise frokost Rydde kjøkkenet Vekke mannen Gi junior lunsj Legge ut junior Legge meg og sove en times tid Gå på jobb Hjem og slappe av, og sove
Masaili <3 Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 I dag skal vi på badeland! Skal ha med en barnløs venninne og lillebroren hennes, også er det meg og ungene:) Blir kjekt! Gleder meg masse:D
Elle melle deg fortelle Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Ligge på sofaen og være syk:-(
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Bare ta livet med ro idag, hadde dåp igår så litt sliten!! Må ut en liten tur, men det er til fysio som prøver og få orden på bekkenet mitt:(
Theeaelis Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Skal vente t nuppen min våkner så skal vi tulle oss inn i dyna med kakao å film å ikke ha dåli samvittihet for at vi sitter inne ! ( øsregner ute ) ,skal vell lage no middag å vente på at sambo skal komme hjem
Kaffemocca Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Forhåpentligvis være alene med barna i kveld, for det betyr da at samboern min skal kjøpe bil=) Har vært uten bil i halvannen uke nå og må si det er tungvindt med det busstilbudet som er her. Ellers blir dte vel klesvask, rydding osv. Kanskje gå en tur mens det er sol=)
£adybird Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skal bare være inne med sykt barn i dag
ifie Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg vet ikke!? Klokka to skal jeg til legen, men ellers har jeg høstferie! Snuppen er i barnehagen og kjæresten reiser med jobben, så jeg er helt alene og vet virkelig ikke hva jeg ska ta meg til...
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har snuppa hjemme i dag, for hun hadde feber i går (Og jeg er jo hjemme uansett- er sykmeldt). Jeg er ikke i kjempe form, men litt må vi gjør i dag: - bytte et spill - kjøpe en gave(selvsagt på et annet senter enn jeg skla bytte det spillet.. blæ) - kjøpe litt scrappe utstyr ( et tredje sted) - vaske litt klær - brette klær - vaske gulvet - handle ( sted nr fire) - skrive noe for jobben også er det jo så fint vær ute, så føler jeg må ta meg sammen og ta henne med ut en tur:) får se hvor langt vi kommer, tror jeg må droppe noe hvsi jeg ikke skal bli skikkelig dårlig.
Piken på landet Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Støvsuge Vaske klær Gå på besøk til ei som også er i permisjon og spise rester etter dåp :-)
trippeltopp Skrevet 6. oktober 2008 #13 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skal: - spise frokost - trene - handle inn for hele uken - male hyllene til pjokkens klesskap - rydde og vaske litt - lage hjemmelaget pizza - og bare gleeeeeede meg til sambo kommer hjem fra jobbreise i kveld!! ) - og når sambo er kommet, så tipper jeg vi skal gjøre ting som i bunn og grunn hører ekteskapet til
Mille** Skrevet 6. oktober 2008 #14 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har kjørt jentene på håndballskole og minsten i barnhage, vasket klær og skal nå snart ut å handle mat og se på vinterdresser til jentene, håper de har fått inn reima dressene nå, har ventet lenge på de. Kl 14.30 skal jeg på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå