Gå til innhold

Hva, allerede i 3 trimester?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åi som tiden flyr, de første 3 mnd gikk jo sååååå sakte, men nå syns jeg ukene flyr av gårde, og vips var man i 3 trimester, utrolig! :) Min venninne som startet det hele for 9 mnd siden, da hun spurte om ikke jeg skulle bli gravid jeg også, er nå midt i fødselen sin, og snart er det min tur også. Jeg gleder meg! Jeg gleder meg til å kjøpe babyseng og sengetøy, få vogna i hus, få oppleve jul og rugetid, og ønske min lille pike velkommen like over nyttår, og jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake, selv om det er hyggelig med en hybelboer en liten stund. :)

 

Hvis noen vil bli kjent med en førstegangsfødende på 25 bosatt i Vestby i Akershus, så er det bare å ta kontakt. Jeg er nyinnflyttet og vil gjerne treffe andre vordende mødre i området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei og velkommen til 3.trimester:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...