Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Åi som tiden flyr, de første 3 mnd gikk jo sååååå sakte, men nå syns jeg ukene flyr av gårde, og vips var man i 3 trimester, utrolig! Min venninne som startet det hele for 9 mnd siden, da hun spurte om ikke jeg skulle bli gravid jeg også, er nå midt i fødselen sin, og snart er det min tur også. Jeg gleder meg! Jeg gleder meg til å kjøpe babyseng og sengetøy, få vogna i hus, få oppleve jul og rugetid, og ønske min lille pike velkommen like over nyttår, og jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake, selv om det er hyggelig med en hybelboer en liten stund. Hvis noen vil bli kjent med en førstegangsfødende på 25 bosatt i Vestby i Akershus, så er det bare å ta kontakt. Jeg er nyinnflyttet og vil gjerne treffe andre vordende mødre i området.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei hei og velkommen til 3.trimester:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå