Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 har liggi i senga med smerter hvert 5 min i over en time nå før jeg sto opp... :-O huff... skummelt.. :-p
mor_til_2_84 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Neida, det er ikke skummelt! Det er jo dette vi går og venter på! Er det virkelig rier på gang, så er det jo ikke så lenge igjen. Dette kommer til å gå kjempe fint skal du se. Masse lykke til. Håper du får møte den lille snart.
nickoline og supermann Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 kult. lykke til....!!!! Går så fint så
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 JOO, skummelt.. er jo vondt jo! :-p men lurer litt på om jeg skal ringe legevakta? eller vente litt til? hvor lenge går man liksom før man ringer da? sist hadde jeg tilfeldigvis time til jordmor, så da var det liksom ikke aktuelt å finne ut selv når jeg skulle ringe...
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Så spennede :=) Du kan jo bare ringe og fortelle hvordan det ligger an, det gjorde jeg....men merket fort når det var lurt å komme seg av avgårde :=) Masse lykke til:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå