Gå til innhold

7 uker igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat 49 dager igjen, ifg ul termin:)

Krysser fingrene for at det går FORT!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å ja eg o håper d går fort nå de 7 siste ukene, begynner å bli ganske tongt eg har o bekkenløsning, og er plaget me tett nese å d har eg hatt i heila svangersakapet, sååå du kan sei at eg e ganske så lei av d ja.

men eg får vel holde ut 7 uker til så må d o stoppa vel.

Skrevet

Hei hei,,,Har også akkurat 49 dager igjen, og vil at tiden skal gå fort!!!!...begynner å bli meget utålmodig no...teller dager til termin og ut i perm!..:-)

Skrevet

jippi, jeg har også akkurat 49 dager igjen! har akkurat blitt sykemeldt.. så det kan bli noen lange uker...

Skrevet

49dager igjen her også....wow,som tiden flyr ja...flere her fra østfold da?Kanskje vi sees på sykehusoppholdet;P

Skrevet

jeg har vært sykemeldt i 6 uker nå. er 36 uker på vei, og tiden har faktisk gått fort! føler at ukene bare flyr av gårde... enda jeg ikke gjør så mye. er mest hjemme, går litt turer og av og til treffer jeg venner.

nå har jeg plutselig bare 4 uker igjen til termin!

jeg tenker at jeg må prøve å nyte den siste tiden nå. savner å få kroppen tilbake (ikke det at gravidkroppen har vært så vond å bære, men man blir litt mindre mobil, kan du si). dette er den første babyen, så det er nok lurt å få mest mulig ut av tiden jeg har igjen alene sammen med kjæresten min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...