Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Fra ett/to ord til fem-seks! Plutselig er han blitt så stor! "Mamma gå hente bok SheriKahn" Er jo ikke på samme måte som vi snakker enda, men jeg syns han har blitt så flink! *Stolt mamma* Må skryte litt da ja... "Kan e få pølse, mamma?" sa han i dag Utrolig uvant når han sier så lange setninger. Også så høflig han hørtes ut når resten av orda i setningen kom, hihi "Tusen takk maten mamma mmmm godt!" Det er en helt herlig alder nå, litt trist at tiden flyr så fort, men utrolig moro hver gang en ny ting skjer Trodde det skulle gå mye senere, mye mer gradvis! Fikk jo litt sjokk når han plutselig kunne uttrykke seg så mye mer bare over natta. Satt på badet i stad og klippet tåneglene mine, så kommer han løpende inn: "Kan e se??" Hehe, hva en mamma kan smelte for <3 Han er 20 mnd nå, føler jeg nettopp kom hjem fra sykehuset med han jeg...
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 ja det er artig når de begynner å bli litt mer forståelige.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå