fumlis og skrikerungene Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 ... eller kanskje ikke. Men det hadde vært jævla kult.
fumlis og skrikerungene Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Romvesnene vel!! Følger du ikke med heller? De kommer 14 oktober og skal sveve i sitt svære luftskip over jorden i 3 døgn! De skal redde oss fra ondskap, så jorden igjen blir et bra sted å bo;-)
Dronningen! Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Ble litt redd for at det var noe som hang igjen siden lørdagen jeg:o)
Anne-B. Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Hvem sier dette? Er det Nostradamus som er på ferde?
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Håper de tar med seg igjen noen av dem de glemte sist de var innom...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 hehe.. to sjele en tanke dronningen. jeg tenkte "bare det ikke er bilder" hehehe
fumlis og skrikerungene Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2008 Dronningen og MortilGunnar: Det kunne LETT ha vært noe som hang igjen etter lørdag.. Makan til fylleangst ønsker jeg ikke engang min verste fiende! Hvorfor tok ikke jeg 01:40 bussen? Uff.. Neste gang bærer dere meg til bussen om jeg nekter... Hehe;-)
Dronningen! Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 ok da... vi bærer vi:o) Men du var ganske morsom når den bussen du skulle hatt gikk.... Du var vel på scenen du da?
fumlis og skrikerungene Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2008 FLOTT!!! Tviler ikke på at jeg var på scenen.. Det var ihvertfall fullstendig logisk og ikke ta bussen... Fylla har skylda!!! Uansett hva andre sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå