trippeltopp Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Min søster skal gifte seg, og det vel da min plikt å bidra med noe. Jeg vil ikke holde tale - delvis fordi en mengde på 100 personer ville gjøre meg veldig nervøs, delvis (og aller mest) fordi jeg er et sippehue uten like, og vet med meg selv at ikke en sjel ville fått med seg hva som ble sagt, gjennom snørr og tårer. Jeg kan selvsagt skrive sang, men kunne så gjerne tenke meg å gjøre noe litt "anderledes". Hørte om noen som f.eks. skrev et ukjent antall ferdig adresserte postkort, som de la på hver av gjestenes plass, sammen med en dato. Alle fikk ulike datoer, og på "sin" dato skulle de skrive en hilsen til brudeparet, og postlegge kortet. På den måten fikk brudeparet kort med hyggelige hilsner hver eneste dag i lang tid fremover. Kunne ikke tenke meg å gjøre akkurat dette, men jeg liker det kreative ved det. Så om du har vært i et bryllup hvor noe litt anderledes og fint har blitt gjort for brudeparet, vil jeg mer enn gjerne høre om det =)
a-mamma Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hva med å he en bok gjestene kan skrive en hilsen til brudeparet i? Da søsteren min giftet seg holdt jeg tale for henne. Talen skrev jeg ned i en pen bok, i løpet av kvelden fikk jeg alle gjestene til å skrive en hilsen til brudeparet i boken.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Min forlover har laget en oppgave til hver av gjestene vi hadde i bryllupet, som vi la inni bordkorta (hadde fyrstikkeske som bordkort)... Første oppgaven gikk til mitt søskenbarn, som skulle sende oss en hilsen på 1 mnd bryllupsdag.. Ei venninne har forsnakka seg, og sagt at ho og ei annen venninne skal komme hit til oss og ha med seg lunsj.. Spennende å se hva alle skal gjøre =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Eller så kan du jo scrappe et lite album med bilder og historier?
Tarantellamora Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Dette krever jo litt utrstyr men har vært i bryllup der det ble vist en powerpoint presentasjon med bilder, fine ord, sitater og lignende med musikk... Var morsomt og fint, Men du trenger en tv/lerret og pc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå