Tøysetipp Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Siden du spør så høflig så får du et spark fra meg. Nå er showet forbi- game over- god natt! ZZzZzZzZz
Mom2Two Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 Men jeg har ikke lyyyyyyst:p Men fornuften tar overhånd... Nattinatt... Håper morgendagen blir bedre for deg!!! Nattinatt
Mom2Two Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 hehe... prikk prikk du liksom.. har du ikke guts til å si det en gang:-p
du og jeg og vi to Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Et spark fra meg! Og tar et lite spark selv også - må virkelig komme meg i seng det er en litt tøff natt og tidlig morgen som står foran meg!
OsloMor Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 God natt til deg;)! (Jeg skal også legge meg nå, sitter med tannbørsten i munnen faktisk.)
du og jeg og vi to Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Hehe, akkurat det gjør jeg også OsloMor;)
OsloMor Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 He-he;0, ja god tannhygiene skal man ikke kimse av. Ønsker deg også en god natt:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå