Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #26 Skrevet 7. oktober 2008 flyssa... Her jeg bor nå sier alle, å skal dere få ei lita "jente flyssa" når vi sier vi venter en jente, de mener det som et koseligt ord.. Mens på min dialekt så er det samme som ei "billig lita hore" eller "jævla tøs" Gremmes hver gang folk sier det
Slumdog Skrevet 7. oktober 2008 #27 Skrevet 7. oktober 2008 Kukost er det ekleste av alle!! Synes og mensen er et ekkelt ord, men det bruker jeg noen ganger likevel da..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #29 Skrevet 7. oktober 2008 Fitte! Det blir iallefall ikke noe på den som kommer å skal ha "fitte" hos meg! Styggere ord finnes ikke på noe som egentlig er så vakkert og spesielt
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #30 Skrevet 7. oktober 2008 Vel, med tanke på hvor jeg bor må det vel bli "Sædfuck". Et stykke historie fra Osloområdet, hehe.
Bunnies by night Skrevet 7. oktober 2008 #31 Skrevet 7. oktober 2008 HAHAHAHA Nå grøsser det greit nedover ryggen her *ler*
Mininni Skrevet 7. oktober 2008 #32 Skrevet 7. oktober 2008 Mellomkjøttet. Æsj! Hvilken idiot var det som fant på det??
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #33 Skrevet 7. oktober 2008 Dødsbudskap Lik Corpse (engelske versjonen av "lik") Needless to say har jeg total angst for likbiler... :-)
Jenta_00_ Skrevet 7. oktober 2008 #34 Skrevet 7. oktober 2008 kukkost er garanter blant de topp tre ekleste ordene noensinne i tillegg har du - fittesaft - pule(et eller annet med det ordet som gjør at jeg får frysninger)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #35 Skrevet 7. oktober 2008 slimfitte :-S Liklukt :-S Skrotum :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå