camosilla Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2008 Ser str. er 74-80 og 86-92 osv. Min sønn har begynnt å bruke 80 nå. Er litt skeptisk til å bestille 74-80, for tenker dette kanskje blir for smått allerede til jul? Vil gjerne det skal vare ut sesongen... Hva syns du?
du og jeg og vi to Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Gutten min er ganske liten av seg, han er 10 måneder og bruker stort sett 74. Han har en body i 74/80 og jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt den litt større, den vil nok passe en liten stund til, men likevel. Den sitter liksom greit nå. Hun i butikken snakket om at de hadde gjort om på størrelsene, for tidligere har jeg syntes at de var litt store i størrelsene, men når virker det som de er mer vanlige synes nå jeg.
camosilla Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 Takk! Da må jeg gå for 86/92, da:)
Mazza** Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 heisan , har akkuratt vært på nøstebarn og handlet, sønnen min bruker str 80 , nøstebarn sin str 74/ 80 er altfor snaut til han hvertfall Har kjøpt ulldress i 86/92 og det ribbestrikka settet med bukse og genser i 86/92. Dressen er stor og posete i bena da , men da kan han ha den til våren også.
du og jeg og vi to Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, den ribbestrikkede buksa har vi også, den er superstor! Hvis de ikke har gjort noe med størrelsene på den også. Han har 74/80 i den også - men den ser ut til å ville passe til han blir 2-3 år;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå