Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de normale i str. eller store/små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser str. er 74-80 og 86-92 osv. Min sønn har begynnt å bruke 80 nå. Er litt skeptisk til å bestille 74-80, for tenker dette kanskje blir for smått allerede til jul? Vil gjerne det skal vare ut sesongen... Hva syns du?

Skrevet

Gutten min er ganske liten av seg, han er 10 måneder og bruker stort sett 74. Han har en body i 74/80 og jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt den litt større, den vil nok passe en liten stund til, men likevel. Den sitter liksom greit nå.

Hun i butikken snakket om at de hadde gjort om på størrelsene, for tidligere har jeg syntes at de var litt store i størrelsene, men når virker det som de er mer vanlige synes nå jeg.

Skrevet

Takk! Da må jeg gå for 86/92, da:)

Skrevet

heisan , har akkuratt vært på nøstebarn og handlet, sønnen min bruker str 80 , nøstebarn sin str 74/ 80 er altfor snaut til han hvertfall :) Har kjøpt ulldress i 86/92 og det ribbestrikka settet med bukse og genser i 86/92. Dressen er stor og posete i bena da , men da kan han ha den til våren også.

Skrevet

Ja, den ribbestrikkede buksa har vi også, den er superstor! Hvis de ikke har gjort noe med størrelsene på den også. Han har 74/80 i den også - men den ser ut til å ville passe til han blir 2-3 år;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...