Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Har hatt blod i utfloden i fire dager nå, vekselvis fersk blod til mere brunlig. Har ikke hatt sex på en uke, så det kan ikke være forårsaket av for høy aktivitet på den fronten. Er 27+5. Har innimellom stikninger i livmorhalsen, som jeg så vidt kan huske som "modningssmerter" fra forrige gang jeg var gravid. Noen som kan berolige meg med at det er helt normalt? Kjenner forøvrig masse spark... Skal uansett ringe føden i morgen hvis det er likedan.
Maf og lillemann Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 har egentlig ikke peiling, men har hørt at alle blødninger etter uke 12 skal sjekkes, men siden du kjenner like mye aktivitet som du pleier, så er alt sikkert fint =) Men jeg ville selv ringt å hørt for sikkerhets skyld... lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 du.. bedre og ringe en gang for mye en en gang for lite... hadde det vart meg så hadde jeg ringt i går... selv om dt sparker så vet man aldri .... lykke til.. la oss få høre hvordan dt går med deg..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Bare ring og snakk med de iallefall.. De vet uansett bedre enn 100 bim damer
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 HI her. De ville ha meg inn til en sjekk siden fastlegen min er på ferie og jeg ikke har jordmortime før i slutten av oktober. De likte ikke at det kom ferskt blod, selv om det var lite... F... å, glatt på veien er det og sambo er på jakt uten at jeg har mulighet til å få tak i han (ingen mobildekning).
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Nettopp kommet hjem fra føden for sjekk og alt var bra! Har lettblødelig livmorhals, så det var bare et blodkar eller flere som hadde sprukket:-) Mange har økt tendens til å blø lettere i graviditeten, sa legen. Og et lite nys eller ikke det engang kan forårsake at et blodkar sprekker, sa hun. Puh...godt å få bekreftet at det ikke var noe alvorlig! Fikk se ul av babyen også. Heeerlig! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå