Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hvordan oppretter man det og hva er egentlig vitsen om man skal finne klassekamerater etc???
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Det er jo egentlig det som er vitsen med facebook da, at man kan finne igjen gamle bekjente osv. Men veit at man kan blokkere visse brukere, men dersom du ikke vil at mange skal finne deg ville jeg satset på å bruke msn eller noe annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå