Skrothøna Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Har har 3 barn, 12 måneder mellom de 2 eldste, og en liten prins på 4 måneder. Med de 2 første var mensen tilbake etter 6 uker, dønn... Prinsen sover natten gjennom, så nattamming har vi ikke drevet med siden han var 3 uker gammel, men denne gangen lar altså tante rød vente på seg. Siden vi trivdes veldig med å få to tette, så vil vi gjerne bli gravide igjen med en 4.mann ganske raskt. Noe som jo blir vanskelig uten eggløsninger og menstruasjoner... Er det noen her som har tips for hvordan jeg kan trigge tante rød til et lite besøk?
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 åh, jeg lurer på det samme:))) Har en 6 1/2 mnd gammel baby, og null tr i sikte:) men jeg fullammer omtrent, bare ett måltid fast føde om dagen her til lillegull.. Så en skulle vel kanskje ikke forvente annet!! Hadde vært greit å skru på en knapp å være igang igjen! Ammer en gang om natten, og ca 4 om dagen.. kjedelig å vente! menmen, kommer når det kommer- men vi hadde håååpet på en sommerspire 09<3 Har alltid ønsket oss to veldig tett<3 lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå