Gå til innhold

Hva er dette?maserier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk noen ekstremt kraftige og VONDE kynnere i kveld, tidligere har jeg bare kjent at magen har strammet seg foran, men disse tok tak i HELE magen, og d var spesielt på sidene rett ved midjen) greide hverken å gå eller stå oppreist, og så varte d til sånn ca 10 på 10 før d avtok igjen.. så var d svake kynnere frem til nå, nå har jeg bare svake murringer i korsryggen som stråler litt opp mot ribbena, og magen blir hard frampå som ved vanlige kynnere, og har nedpress... Er det dette som er maserier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det en på et annet forum beskriver det

""Rier" som starter brått(uten jevn oppgang i smerte) og som kan mase i samme styrke som rier(=vondt :mumle: ) i noen timer alt fra ca 1.- 3timer(hos meg)..

De øker ikke i styrke, men kommer hos meg med alt fra 8-2min i mellom og varer i ca 1min..

Altså maserier vil jeg kalle jukserier :urk:

De kan også hjelpe til med modningen :nikker: Jeg dro på sykehuset meg lillejenta så hadde jeg maserier, da de gikk over hadde jeg fakstisk ca 5cm åpning....

Maserier kommer ofte etter :sengekos::blunke: og roer seg om du reiser det og går sa min jordmor....."

Skrevet

hm..

d kan ikke ha vært ekte rier uansett..for dem har gått over!! *sint*

når jeg la meg i går kveld gikk murringene sakte men sikkert over, var bare littegranne varm i korsryggen, og så sovnet jeg, våknet et par ganger av noen kynnere og murringer, men sovnet fort igjen... nå har jeg bare et lite "press" i korsryggen, som er så svakt at jeg vet ikke hvordan jeg skal oppfatte d .. men gjett om humøret falt på bånn ass! D var såååå godt tak i de der "krampeaktige" greiene i går at jeg trodde om d ble sterkere da så var d igang..men nei.. kjipern..

er 3 dager t termindato nå... får håpe d kommer tbake og bygger seg opp=p håper hvertfall ikke jeg skal bli lurt hver dag og gå 10 dager OVER tiden..da blir jeg SUR da:P

Skrevet

Jeg gaar ogsaa paa overtid, og skjoenner at du er utaalmodig. I tillegg oppdaget jeg de foerste strekkmerkene i gaar- en uke over tida! Likevel proever jeg aa vaere takknemlig for at han har det bra i magen og at han kommer snart. Det virker som om du skriver flere saanne innlegg som dette hver dag, saa det er ikke rart du foeler deg lurt. Men det virker nesten litt "ulv ulv" paa meg, saa kanskje du burde proeve aa tenke litt paa noe annet selv om det er vanskelig? Det kan jo vaere du gaar to uker over tida, og da driver du deg selv til vanvidd paa den maaten her. Du er jo ikke ved termindagen engang! Haaper det gaar bedre snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...