lille_luna Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har småblødd litt i dag. Ikke truseinnlegg eller bind, men det kommer litt på papiret. Noen som kan se om detta går bra eller om vi nå kommer til å miste? Setter veldig pris på om noe kan svare :-) Jeg er livanes redd! Meg 090679 Han 171281 termin 070609
*SmurfeMamma* Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 pendelen min svarer nei når jeg spør om du mister... så går nok alt bra:) ser forresten ut som om du venter en liten gutt:)
lille_luna Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Tusen takk og stor klem til deg fordi du er så snill :-) Jeg blør fortsatt litt, men det er ikke mengder. Tok blodprøver i går, og skal ta nye igjen i morra, så da får jeg ordentlig svar. Men er litt mer positiv nå, for jeg har drømte at jeg var gravid i natt, og det tar jeg som et godt tegn. Jeg har oxo den gode varme følelesen i magen. Kommer med tilbakemelding når jeg har fått svar. Tusen takk kjære deg :-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Du mister ikke!!!Ser alt for mye glede rundt deg til det! Du får en velskapt gutt i begynelen av juni:)Han er liten...(kansje rundt 2800g),men frisk som en fisk...Hmmm dette var rart...jeg får opp dette veldig klart rundt deg...du er nok veldig åpen:)
lille_luna Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 jeg har fått konstatert at det ikke er liv laga i magen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå