Gå til innhold

Er dette pent? Er det slik mennene vil ha oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der er vel litt overdrevent, spør du meg.

Men jeg må bare legge til en liten ting.. Jeg la selv inn silikon nå i januar. Jeg har alltid hatt komplekser med puppene mine, og var superfornøyd i tiden etterpå. Nå derimot føler jeg at jeg ikke har pupper lengre i det hele tatt, føler at dem er like små som dem var. Så det er jo psykisk da.. Man "helbreder" liksom ikke hjernen bestandig.

Poenget mitt da ; Hvem vet, er ikke sikkert at hun ser det vi ser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvertfall ikke sånn mannen min vil ha meg, og takk for det!!!

Skrevet

Hmmmm..tviler...men det er tydeligvis at enkelte menn har sans for dette siden 9 av 10 glamour modeller ser nettopp slik ut....men jeg tviler på at menn flest ville had ei "kone" som så slik ut...

Skrevet

Hvis mannen min ville hatt meg sånn har han bommet kraftig.. jeg er ikke slank, og jeg er nesten svarthåret.. og den brunfargen hadde jeg kun fått ved å ligge i solsenga 1 time hver dag i 6 mnd...

Men en ting som gjør det bare styggere.. hvorfor i hule heiteste tar de på helt lys leppestift.. det finnes ikke noe som er styggere enn så lys leppestift til så utrolig overdrevent brunfarge..

Men noen må jo syns slike jenter er pene.. siden så mange prøver å bli sånn... nesten litt trist.. 40 kg, med to kjempepupper.. stakkars jentene mine når de blir større...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...