Gå til innhold

Himmel og hav så stygge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

bukser vi gikk i på 90-tallet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, og det verste av alt var at på 90 tallet lo vi av 80 tallet og 70 tallet og både jeg og de fleste jeg kjenner var sikker på at ingen kunne le av 90 talls stilen, for vi så jo helt normale ut:)

Skrevet

Du mener sånne fiine Henry Choice bukser som ga en sånn oppned hjerterompe og hadde vidde i lårene, synes 501 var det kuleste av alt, også så lave i livet som vi synes de var, he-he.

Eller så hadde vi jo hip-hop bukser fra HM, Super-loose og Mega-loose, de var iallefall stygge;0

Skrevet

501 ja... Herregud... Levis bukse skikkelig oppi rumpa. Klarer ikke å gå med levis i dag, føler jeg blir delt i to...

Skrevet

Synes å huske at jeg trampa rundt i ei alt for stor snekkerbukse også. Og innenfor en meget utringa, blomstrete body med knepping i skrevet. Et helt idiotisk plagg å ha på seg i fylla. Et mareritt når man hadde vært på do......................

Skrevet

hehehehehehehehehehehe, ja det husker sannelig jeg også! Grufullt!:-)

Skrevet

Det hadde søsteren min også, mange veldige fine bodyer fra Voice of Europe, som den gang var et veldig bra merke.

Tror kanskje noe av det styggeste jeg hadde var en rustrød 501 som jeg hadde pintrang svart ribbestrikk fra Adelsten ned i buksa, snørt igjen med et bredt brunt belte. Herregud så ugly!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...