Gå til innhold

Blødninger tidlig i svangerskapet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 8-9 uker på vei nå og har hatt småblødninger 2-3 ganger. Det startet for ca 3 uker siden.Har ikke store blødninger,men sånn at jeg ser det etter at jeg har vært på do.Den ene gangen varte det i 2 dager.

Hvor "vanlig" er det å være plaget av blødninger. Bli så bekymret,er så redd det skal gå galt:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke veldig vanlig, men noen får blødninger i forbindelse med at det fester seg. Ikke bekymre deg hvis ikke du har direkte vondt. Hadde litt blødninger selv i uke 9 og gikk til gynekolog for å sjekke. Der var det en liten gutt(fikk jeg vite på ul i uke 20)som svømte og sparket som bare det. Ta kontakt med lege eller jordmor hvis du får vondt. Lykke til

Skrevet

Jeg har hatt 3- 4 blødninger. Det vil si det har ikke rent blod, men vært lyserosa blod på papiret når jeg har tørket meg. Blødningene har var ca 2-10 timer hver gang.

Blødningene var i uke 6 uker 12 og uke 18. Dette er helt normalt ettersom slimhinnene i sjeden utvikler seg. Jeg er nå i uke 26 og alt står bra til:) større blødninger derimot er jo ofte et tegn på en tidlig abort.

Skrevet

Det er vanlig. Man er så blodfylt når man er gravid, at noen opplever opp til flere sånn blødninger. Jeg har opplevd det i begge svangerskapene mine, og det gikk bra:)

Men be om tidlig ul hvis du er bekymret. Det er godt å slippe å engste seg for mye:)

Skrevet

Av egen erfaring anbefaler jeg deg på det sterkeste å kontakte sykehuset for å kreve ultralyd.

Skrevet

Av egen erfaring anbefaler jeg deg på det sterkeste å kontakte sykehuset for å kreve ultralyd.

Skrevet

Tusen takk for mange svar:-)

Ble litt beroliget,det er ikke vondt men bare en lysrosa sånn som det ble beskrevet ovenfor.Håper det gir seg snart.

Ska til lege på onsdag,får kreve en undersøkelse for å se om alt er bra med en lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...