Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Om du er på nett, ellers så har jeg sendt sms. Vi tuppene fra utgårdsgrendene har nemlig sååå mye vi må fikse på Ikea har vi funnet ut. Så da møtes vi der for kjøttbullar og kaffe imorgen:-) Effektive som vi er får vi både skravlet, spist, shoppet og glana samtidig:-)) Om svigers og du har tid og lyst, så finner dere oss der i passe tid;-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2008 Hahahaha, ellers så ser det ut til at bussen stadig går både hit og dit. Plutselig sitter vi der og dingler med bena fru Snulder og jeg:-)
Natteravnen* Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 -og vi andre laaaaaaaaaangt utpå bygda er ikkje misunnelig i det heile tatt. men ha en koseli dag der ute............ c",)
Reveenka Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hmprf - og jeg er ikke bedt ser jeg... ;-) Men jeg kan dra til IKEA alene med revungen, jeg - nei fillern det kan jeg ikke for jeg rekker ikke hjem til de andre revungene kommer fra skolen. Neinei - får bli en annen gang, jeg har masse jeg skulle ordnet der jeg også c",)!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2008 Her inviterer vi oss selv altså:-) Og ingen ekskluderes nemlig. Slikt synes vi bare er barnslig vet du;-D Om du drar nå så rekker du jo både kaffe og Ikea!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg svelger unna smertestillende og kommer:-)
Reveenka Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Er det Ikea på Slependen(håpehåpe) eller på Furuseth(for det blir for langt...)?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 he he godt spørsmål, jeg tok det for gitt at det var Furuset... men du skal se jeg blir stående alene der....
Reveenka Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Hehe, veeeel - helt alene der blir du kanskje ikke, men kanskje du ikke kjenner noen av de andre som er der sammen med deg? c",) Jeg ser på klokka her nå at dette rekker jeg jo slett ikke, jeg må være hjemme igjen til ett og turen til Slependen tar meg en time.... Jeg får heller bla i Ikeakatalogen i dag, tenker jeg.
Reveenka Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 For ikke å snakke om hvis det er til Furuseth, da må jeg bare snu i døra uten en kaffekopp en gang. Dere får ha en fin dag på Ikea dere andre!
♥Snulder Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Det er på Furuset vi skal møtes;=) Men jeg tar gjerne turen til Slependen en annen gang for å skravle litt med deg Reveenka!!!!
Reveenka Skrevet 6. oktober 2008 #13 Skrevet 6. oktober 2008 Det hadde vært kos - vi finner sikkert en dag! Jeg er forresten oppover onsdag ettermiddag/kveld c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå