Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Det har lille rosa og jeg hatt i dag. Og tenk at vi har latt pappa få sove så lenge han orket (og det var imponerende lenge vil jeg si;-). Vi har fartet hit og dit, brukt biltid til soving, og lekt og lekt og lekt. Vært sammen med en liten kavaler som kjempet om lekene sine i timesvis. Helt til han innså at de faktisk skulle bli igjen hos ham når lille rosa skulle hjem:-) Været var fint når vi reiste avgårde, men fysj som det blåste opp og regnet utover dagen! Rene høststormene jo;-D Og så ble vi til middag og da kom sambo ruslende i regndress og øspøsvær. Så fikk han jammen middag rett etter at han hadde kost seg med frokost gitt;-D Og lille rosa viste seg plutselig fra sin verste side EVER!!! Hun griste med maten, noe hun faktisk aldri gjør. Hun hylte og kjeftet, noe hun KAN gjøre, og bosset så fælt at jeg måtte ta en timeout og en alvorsprat med henne. Etter den så transformerte hun til verdens søteste lille rosa igjen og alle hjerter gledet seg;-D Så bar det hjem og nå ligger vi som slakt i sengen:-) Snorkfrøken og mamman:-) Pappan kommer nok snart og legger seg han også, for han trenger visst mye søvn;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
♥Snulder Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Deilig med slike dager av og til! Kjenner igjen ett par ting her... menn som kan sove imponerende lenge... og barn som plutselig viser seg fra en litt mindre sjarmerende side;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Hihihi..........og da mener jeg IMPONERENDE LENGE altså! Sånn som jeg kun klarte da jeg var type 16-17 eller før barn-fasen:-)
Natteravnen* Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 -puh... jammen bra at andre små damer enn min kan vise seg fra `nesten uante `sider av og til...............-og så godt når dei blir vår egen lille prinsesse igjen da..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå