Gå til innhold

100 timer i mnd..Hvor mange % er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

100 arbeidstimer, er det 75% Eller er det mindre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 65% og 70% hvis det er 37.5 timers arbeidsuke.

Skrevet

altså. 60% er 22,5 timer pr uke 80% er 30 timer. Klassisk feil er at mange tror at 25 timer pr uke er det samme som 100 timer i mnd. Med 25 timer i uka blir det 108,25 pr mnd. Bare for å gjøre det vanskelig her:)

Skrevet

Uff...Jeg burde jo ha lukta det :(

det er nemlig det jeg kommer til å jobbe når jeg skal ut i jobb igjen etter jul.

Gruer meg, lurer litt på hvordan vi skal få det til å gå rundt?

Får rett å slett presse inn noen ektra timer i døgnet, JAAA, det var en god ide :D

Skrevet

Å, så vanskelig du skal være da ;)

Skrevet

jeg har 50% fast stillig og det utgjør 106,5 timer på 6 uker.

men det er jo helse vesne da og vi har vel 35 timers uke.

Skrevet

En mnd består av 4,33 uker. Og min erfaring er at veldig mange ikke skjønner det og regner fulltid for 150 timer i stedet for 162,5 timer pr mnd. Men du vet det sikkert. Jeg skulle bare fortelle hva jeg kan;)

Skrevet

HVor mange timer pr mnd er 75% da? Hvis en arbeiduke er på 37,5t?

Skrevet

Å du altså!! Du vil bare jeg skal jobbe meg ihjel du ;)

Hehe, takk for svaret ihvertfall..nå skal jeg regne og dytte inn xtra timer i døgnet sånn at vi får noe å leve for neste år.

Hehe..

Å være ensom forsørger for en familie på fire å jobbe 75% er minimum...Men sånn blir det når man ikke har bhgplas, man må gjøre det beste utav det :)

Og om han hadde vært i bhg, så måtte jeg jobbet mer enn 100% for å få råd til bhg...SÅ bedre å jobbe mindre å være mer med ungene.

Så slipper han å begynne i bhg bår han er 10mndr, litt greit igrunn.

Det ordner seg for snille jenter, kan jo hende det ordner seg for meg også en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...