Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg synes sånne gammeldagse forklekjoler er så søte - så jeg prøvde meg på et par i dag. Bare synd jeg ikke har jenter selv til å putte inni... :-) www.smurfene.blogspot.com
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 kjempesøte, men hva har man under de?! hvor får jeg evt. mønster?
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Ull body og ull longs er jo perfekt nå om dagen. Ellers funker jo bomulls body og strøpis også.
Mom2Two Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Så utrolig flink du er!!!! Kan du ikke starte nettbutikk da? Jeg har jente til å putte inni;o)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Vet ikke hvor du kan finne mønster - de er egentlig lette å lage på frihånd.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 :-) Nettbutikk er litt ambisiøst siden det varierer hvor mye tid jeg har til å sette meg ved symaskinen. Men tanken er å sy opp en del ulike plagg og kanskje selge via finn eller noe sånt. Hadde jo vært greit å finansiere stoffkjøp ihvertfall.
^*^Ma85^*^ Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 viss du er interessert i å lage en å selge så kunne jeg virkelig tenkt meg en sånn med bokstaver på og betaler glatt for det
Leirha Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 SÅ FLINK DU ER!! Kanskje jeg skulle bestilt et forkle av deg, sønnen min lærer seg å lage mat på skoeln om dagen og trenger forkle
Lykkestjernen Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Her var det masse fint!!!!! Er det muligt å få mønster på tøfflene/ tøyskona??
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Send meg en pm da, så har jeg deg "lagret". Hvilken str i så fall da ?
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 De finner du ved å søke på ohelene. Hun har sy side med noen oppskrifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå