Jenta_00_ Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Var innelåst i heisen i over en time! Var heldigvis ikke alene men med samboeren min og vi fikk snakket ut om en del ting. Men herreguuuud er så glad for at jeg ikke var alene. Alvorlig talt, å være innestengt i en heis alene uten mobildekning i over en time hadde gitt meg angst om jeg var alene. Og det at det hjalp å bedre mitt forhold er ikke så negativt heller
blirjegsnartmamma Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Velkommen ut Bra dere fikk snakket litt da
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 bedre forholdet? Ble det noe sex muligens? Dere hadde en del tid på dere.. tror jammen meg jeg hadde benyttet muligheten om jeg var dere!
Jenta_00_ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 nei vi hadde faktisk ikke det, men skjønner det er noen som er mer opptatt av det enn meg <=) Selv om jeg sikkert ikke hadde takket nei! Og blirjegsnartmamma takk! Deilig å være friiii!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 hehe for 3 år siden var jeg innelåst i heisen med xen min.. Og vi skulle benytte sjansen.. Men idet bukas hans var på knærne kom jammen vakta!!! skal si han fikk fart på seg Ikke alltid det lønner seg å ta sjansen...
blirjegsnartmamma Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 bare hyggelig Har vært innelåst sånn selv, ikke noe gøy!
Jenta_00_ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2008 hohohoho >=) ler godt nå, gud hadde nok blitt litt rød om det var meg! Men ble mye kosing og nussing så håper på sex når vi legger oss i kveld... tihi! blirjegsnartmamma.. hvor lenge var du innelåst da?
blirjegsnartmamma Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 var ikke så mye som en time, hvis jeg husker rett.. Men var skikkelig irriterende, for vi fikk opp selve heisdøra, men ikke døra i gangen, hvis du skjønner. Og heisen stoppet ca 1 m før den var oppe på etasjen, så vi kunne kanskje kommet oss ut, hadde vi bare fått opp dør nr 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå