moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 og det ser ut som om jeg må belage meg på nok en natt uten søvn. Noen som har noen tips for å slutte å hoste? Jeg hoster masse, nesten konstant hvis jeg ikke har halslins eller noe, og enda mer hvis jeg legger meg ned. Tenkte å prøve å drikke noe varmt før jeg legger meg etter tips herfra =) Ingen som syns jeg er feig hvis jeg legger meg litt når jeg har kjørt barna i bhg imorgen da!?!?
blond Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Bruk ullskjerf om natten også og bruk ullsokker hele tiden. Hvil så mye du kan når du kan (og spark samboeren din i gang!), så blir du fortere frisk!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 jepp... Jeg har kjøpt meg solbær sirup i dag, som jeg tenkte jeg straks skal varme meg... syns det lindrer veldig...)
bente69;) Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Cosylan, fåes på resept hos legen. Den eneste hostesafta som hjelper. Ellers er mitt tips, ligg med hodet høyt, iskaldt soverom, kaldt vann ved senga, ha f.eks bentasil eller lign ved senga. Pass på at du ikke blir for varm, da hoster du. Ikke dritt melk, det er slim dannende. Har du noskapin, hostedempende piller (fåes uten resept) ta det.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Ja det er klart du må hvile deg nå som du er syk!! Du må bli frisk igjen.. Håpe du får sove inatt!!
Gjest nickedokka Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Leste et tips om mentholatum under fotsålene på ungene - det skulle visst hjelpe.Verdt et forsøk for voksne? Fryktelig slitsomt det der...
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2008 Ullsokkene har jeg på! Sambo har dratt fra meg ikveld, han er jo ukespendler så nå er det bare barna og meg. Var kanskje ikke så lurt å drikke kakao nå da!? He he.. Jeg liker ikke så godt te og kaffe. Får prøve med de hostesaftene og pillene imorgen, alt er stengt her nå og jeg kan ikke dra fra barna. Jeg vil bare sove litt! Går snart i spinn og øynene verker.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 hmmm.....melk er jo slimdannende, så vist det er slimhoste du har, så er ikke det så lurt nei....hehe:) Men vist det er tørrhoste så går det nok bra skal du se:) Lykke til med sovingen, håper det går bedre i natt..... prøv å ikke tenke så mye på det, da blir det jo bare verre:))))
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2008 Det er helst tørrhoste, men masse sånn piping i brystet. Jeg er så trøtt at jeg sluttet å tenke igår =) Takk for det! Jeg hadde tenkt å legge meg tidlig idag, men sånn går det! Skal finne frem skjerf! Ikke dumt, slett ikke dumt! =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Det eneste vi bruker er Kan yang. Hostesaft som fåes kjøpt på helsekosten(Life ihvertfall) Eneste som virker hos oss. Så smaker den ikke stygt, får den uten problem i ungene også i motsetning til cosylan, noskapin og alt annet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2008 Hm skulle gjerne prøvd den, men da må jeg til byen. Jeg skal se om de har de hostedempende tabellettene på butikkapoteket som vi har her før jeg henter barna i bhg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Anbefaler deg å kjøpe den for å ha i huset så snart du har mulighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå