Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 jeg er så føkkings lei. Jeg HATER å være syk. Ingen er så syk som meg når jeg er syk. Og aldri før har noen vært så syk som jeg er nå. Det er så jævlig synd på meg at jeg feller en tåre. Stakkars stakkars meg. Verden er ond og urettferdig. Og måtte den som fant ut at gravide ikke skal bruke otrevin brenne i helvete!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Står det ikke i pakningsvedlegget at det trygt kan brukes av gravide? Det gjorde det da jeg var gravid i 06.
FuckFace Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Er du mann? Du høres ut som samboeren min....
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Du kan bruke otrivin, men med måte. Oksygen er viktig, og er du for tett så blir det litt lite. Bruk om natta, for det er ofte verst da, det føler jeg, hvertfall.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 sjekk på lommelegen ekke det en grei plass? jeg er også skeptisk til å dytte i meg ting og tang, men jeg blir jo aldri syk (bank i bordet hehe)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Seriøst? Jeg har ikke sjekka pakningsvedlegget engeng fordi flere har fortalt meg at man ikke skal bruke det. *sjekke*
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Ja det gjorde da det da i hvertfall. Leste det to ganger til og med, siden jeg hadde vært for mye på bim! =P
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 ja, forsyne meg, det kan man. Nå har jeg motbevist min manns utsagn om at "Slutt å klag det blir ikke bedre av å syte" Hadde ikke jeg laget dette sutre-innlegget så hadde jeg jo aldri funnet ut at otrivin kan brukse. Et takk har aldri vært mer på sin plass enn akkurat nå. Så TAKK!
Soloho Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har trøkka i meg Otrivin i flere dager nå. Står at det går greit i normale doser. Kan visst taes tre ganger i døgnet. Tar når jeg er tett jeg...Helt jævlig å være så tett. Ihvertfall om natta.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har vært avhengig av den helvetes møkka i mange år. Da jeg var gravid snakket jeg med to leger om det og de sa at det ikke var noe problem ifht. graviditet. Men de mente for min egen del så burde jeg kutte ned i det minste...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #13 Skrevet 5. oktober 2008 Du har nok brukt mer enn en eller to uker i strekk som det står at man skal holde seg til. Det ødelegger slimhinnene, derfor blir du avhening om du bruker det mer enn det som er "lov".
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er veldig klar over at jeg har brukt for lenge (nesten 10 år) og at mine slimhinner er ødelagte. Poenget mitt var at selv ikke med mitt store forbruk mente legene at det var problematisk for barnet da jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 En perspektivsjekk, kanskje????? Så mye grusomt som finnes i verden og du syter over en tett nese??? Du har det altfor godt...
Jodasåneidaså Skrevet 7. oktober 2008 #17 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, herregud! Tenk på de stakkars barna i Afrika! Noen av dem HAR ikke engang neser de kan spraye Otrivin i! *gråte* Sukk. Kan ikke folk få syte litt engang, uten at du må ut og sale hesten for å kunne sette deg godt til rette og dra "perspektiver!"-linja? Selvfølgelig kunne ting vært verre, det vet vel faktisk hvem som helst. Jeg, f.eks., er forkjølet. Men det kunne jo selvfølgelig vært verre, jeg kunne jo hatt lungebetennelse. Og hadde jeg hatt lungebetennelse, kunne det selvfølgelig vært enda verre, for jeg kunne jo hatt kreft. Og hadde jeg hatt kreft, så kunne det selvfølgelig vært verre da også, for jeg kunne jo jaggu vært død allerede, ikke sant? Med den logikken der kan INGEN klage på noe som helst, for så lenge man faktisk lever, så kunne det vært verre, og dauinger kan faktisk ikke preike særlig bra. At du er bitter fordi du sannsynligvis har større problemer enn en tett nese i livet ditt akkurat nå, er synd. Men det blir rett og slett for dumt å nekte folk å tøysesyte litt for det om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå