Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Holder det med at jeg tar en angre pille i morgen? Jeg hadde sex i sta og glemte helt at jeg har egg løsning.. Har ei datter på 3 mnd og vil helst ikke ha barn på 3-4 år.. Jeg har planer om å sette inn spiraø men har ikke kommet så langt enda... Er det noe annet enn angre pille jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Krysse fingrene? Nei, det finnes ikke noe annet du kan gjøre.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Nei nei... Får krysse alt jeg har av fingre og tær da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå