Gå til innhold

Kan jeg være nymfoman?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og isåfall hva gjør jeg med "problemet"?

Vil ha mannen min seksuelt hele tiden. Blir bare rar på midten bare jeg tenker på det. Når vi har hatt sex sammen, tar det ikke lange tiden før jeg vil igjen. Kan ta bare enn time eller to, og så er tankene rundt dette igjen. Jeg blir sår og øm men virker som det ikke stopper meg. Det ble slutt mellom meg og faren til eldstedatteren mye pga dette. Jeg prøver å tilfredstille meg selv til alle tider, men det hjelper ikke. Trangen og lysten er der fortsatt. Kunne jo vært kjekt med en elsker utenom, men det vil jeg selvfølgelig ikke for det er min mann jeg elsker. Jeg har lett for å snakke om sex og sånne ting sammen med andre, og det gjør meg bare enda mere opphisset å gjøre det også. noen ganger får jeg ikke sove pga jeg er altfor kåt og bare vil ha mer og mer...

Kan menn bli like ofte opphisset som oss damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart de kan!

Men vi er jo forskjellige alle sammen...

Skrevet

Hvis dette er et problem for deg, så kan kanskje enkelte typer p-piller eller andre hormonpreparater hjelpe. Noen av disse har den bivirkningen at de senker kjønnsdriften.

Skrevet

Det kan jo bli for mye av det gode, også. Høres slitsomt og masete ut både for mannen din og deg. Tror du skal høre med legen din om du ikke kan få noe som gir deg mer normalt sexbehov.

Det er jo alvorlig hvis dette faktisk har ødelagt et forhold for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...