Ruttetutt ヅ Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Der er det jaggu ikke mange pedagogisk riktige leker. Frustrerende!
Lykkeliten og jeg Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Nei... jeg var i lekebutikken her om dagen for å kjøpe en leke til mini som aktiviserte litt.. men det var jaggu ikke lett. var for det meste biler og bråkeleker. ikke så mye midt i mellom som stimulerte litt nei... =/
MintCondition Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Det fins rett og slett utrolig mye DRITT i lekebutikkene. Vanskelig å finne noe , syns jeg også.
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har mange år i bransjen og jobbet i en kjede som ikke lenger eksisterer. Jeg tør påstå at våre butikker hadde en bedre miks av gode pedagogiske leker og de typiske motelekene. Nå er det to veldig storeaktører på markede som har mye egenimport. Beklageligvis er det mye crap på sortimentene deres. Vet ikke hvilken alder du skal kjøpe til men av de store merkene så er fisher price veldig gode på leker man kan lære litt av. Laugh and learn lekene har lang lekeverdi. Lekehuset (som jeg tror kanskje har gått ut av prod) har vært en hit her siden frøkna fikk det som ett åring. Hun er nå to år og leker masse med det fortsatt. I tillegg har hun fettere og kusiner i alderen 5-8 som også leker med det når de er på besøk. Hun kan alle sangene utenat og har gradvis oppdaget nye funksjoner med huset => lært nye ting.
blåbæret Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Man kan jo alltids kjøpe leker fra riktige leker, de har også nettbutikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå