Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 ...og ikke gidd å skriv, Hva er det med kjendider som er så fasinerde? få deg et liv og slike ting. Har et flott liv, men liker å høre om disse kjendisene.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 jeg er kjendis, og var i nyeste se&hør denne uken =) (den utgaven som hadde bilag)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Kult. Hva er du kjent for? Hva handlet det om`? Fikk ikke lest hele seoghør denne uken buhu. ble kastet vet en feil
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 innen musikk;) kan nesten ikke si mer.. synd det ble kasta da:( ha en fin kveld
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Er vel sikkert noen kjendiser her i dag også) Hva er det egentlig som er så spesielt med dem??? Synes egentlig litt synd på dem jeg... Tenk og ikke kan gå i fred på gaten a!!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Særlig at det er sant...jeg kan jo si at jeg er Kathrine Sørland, ingen av dere som vet om jeg er det eller ikke.. Dumt det her...... Jeg er også veldig int. i kjendiser og hva de bedriver tiden med, men her inne kan de fake om hvem de er....
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 dronning sonja her. 17uker på vei med trillinger
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Mette Marit her.. Gravid igjen... Skal ha i april... men ikke si det til noen,.......
Reimakongen Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Er venninne med Martha, og faktisk gravid jeg også. Og Selvsagt bruker Martha sine 3 prinsesser Reima tec og ikke Kiddo for det er ut!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 ikke så kjent jeg, men er sammen med en som er å se på tv minst en gang i uka. Har ett barn sammen:) en skjønn gutt!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er kjendis. Tipp hvem jeg er da: initialer CAG:) Spennende å se om noen gjetter hvem jeg er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå