maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Trøtt, til tider har jeg ikke ork til noe ting
Sentralstøvsugeren Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Er slapphet ditt eneste symptom? Ingen prikkende fingrer/tær, deperesjon, hodepine, diare ol?
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Trøtt! Før jeg begynte med B12 sprøytene hadde jeg vannvittig mye munnsår
Butterfly_Flip Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Høres nesten ut som du er noe utslitt og har litt angst... Møt veggen kansje. ??? Det gjode nemlig jeg, og jeg hadde de samme symptomene som du beskriver, plus at jeg gråt masse... Sett deg selv først en stund, spis sundt, kom deg ut i frisk luft, møtt folk, snakk med folk om det du sliter med. Og en liten/STOR ting til. Tenk på pusten din. Pust godt ned i magen.... Johannesurt hjalp meg mye. søk på nettet om det...
Malenemor Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde prikking i fingre og tær. Føltes som om det krøyp masse maur inni fingrene mine. Konstant på venstre hånd og sånn av og til på den andre hånda og i tærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå