Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Vi dusjer alltid til natta.. Dere da?
prebs Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Stort sett morgen : ) Delvis er det litt for å våkne...; )
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Kvledsdusjer, eller ettermiddagen.. Må dusje av meg jobben...
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Stort sett om kvelden, er gjerne svett etter jobb eller trening. Liker i tillegg ikke å gå ut med vått hår, pluss at håret mitt tar timesvis å ordne når det er vått... I helgene eller når jeg ikke skal på jobb dusjer jeg gjerne om morgenen.
Mom2Two Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Som oftest begge deler! Men alltid om morgenen. Gjerne kvelden i tillegg:)
Jenta_00_ Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 På kvelden =) men på morgenen om jeg vil kose med typen
hit og dit Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 På morgonen når eg har vert på skulen. På ettermiddagen når eg har vert i praksis på sjukehuset.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 Dusjer somregel på morgenen (eller tidlig på dagen nå som jeg er sjukemeldt). Om jeg vil ta et varmt og deilig bad, så gjør jeg det på kveldstid så klart, med stearinlys og olje osv;o) Ellers dusjer jeg utenom hvis jeg er kjempe sugen på typen og vil være ekstra "staset opp"
ScaryMama Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Om morgenen når jeg skal på skolen. Som regel ettermiddag/ kveld i helgene før jeg drar ut på noe...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #13 Skrevet 5. oktober 2008 Gubben har "skitten" jobb og jeg kommer ofte fra stallen, så på kvelden ja :-) På morran har jeg IKKE tid ;-)
lille_Harepus Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 har ikke noe fast. Dusjer etter trening. Av og til og morgenen og av og til på kvelden. Må ikke dusje hver dag, av og til er det faktisk annenvær dag også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå