Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 røyke igjen? Er ferdig med ammingen og har ikke røkt under svangerskapet, var helt jævlig og slet mye pga jeg tenkte på røyk hele tiden mens jeg gikk gravid,men røkte som sagt ikke en eneste sigg! Men røyksuget går meg snart på nervene og er sint og irritabel stort sett hele dagen, mannen min blir dritt lei av meg når jeg klager over at jeg har såå lysst på røyk. Han svarer med og si ta deg en jævla sigg da,han røyker selv. Jeg har mistet melken og kan desverre ikke amme lille gutten min på snart 5 mndr. Vet jo at røyk ikke er bra for barn, men jeg vis jeg nå skulle begynne igjen ville jeg aldri gjort det rett oppi ansiktet på lillegutt. Mannen min røyker ute,og vasker alltid hendene og tar en mint pastill før han tar i gutten, noe jeg også selfølgelig kommer til og gjøre..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg syns det er egoistisk. Greit at dere gjør alt riktig i forhold til hygiene.. Men lukta setter seg jo i klærne ogs. Røykere lukter skikkelig surt.. Forresten så kan dere frarøve gutten deres foreldrene sine.. Røyking går mest utover den som røyker, å kan føre til sykdom og død.. Mange røykere dør jo tidligere.. Vil dere utsette sønnen deres for det da? Det er egoistisk syns jeg..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Du har jo klart deg så lenge uten røyk! Merker du ikke noe forskjell? Vil du virkelig ødelegge alt det du har arbeidet for, bare for en kreftpinne. men syns det er ego av mannen din og ikke slutte.. både for sin egen del, din, og babyens. Er sikkert ikke lett for deg når han røyker.. :s
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 syns du skal lese "endelig ikke-røyker" av Allen Carr. Du får den for en hundrings på bokhandelen . Alle kan lese denne boken og den kunne faktisk passet deg nå. Les hele boken og ta en revurdering ang røyken når du er ferdig. Du har vært røykefri såpass lenge nå at du trenger å få beskrevet det psykologiske ang ditt "røykesug", og boka beskriver dette fantastisk... Dette sier jeg som aldri tente meg en sigarett gjennom sv.skapet, tente sigaretten nøyaktig da h*n var 1uke,da var det gjort... Men har sluttet nå for 3 mnd siden, og aldri har jeg følt meg såååå sterk denne gangen... blir kvalm når jeg tenker på røyk og er aldri misunnelig på venner som tenner opp sigaretter! Gi det et forsøk:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for svar, tror jammen jeg stikker og kjøper den boken i morgen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå