Gå til innhold

Noen som ser robinson her da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren for noen pingler!

De blir jo sendt hjem en etter en pga av at de pingler ut av sykdom eller en liten skade! Har jo ikke gått en eneste episode uten at noen har pinglet ut!

Kjedelig sesong i forhold til de andre sesongene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jeg noen gang hun dama med silikonpuppene og solariumstannen som sykepleier så nekter jeg å ta imot behandling av henne!!! makan til sutrete dame som påfører seg selv sykdom må være noe av det værste jeg har sett!! Du så jo at hun faket!!!

 

 

Skrevet

Ja, hun tok kaka! hehe... Sprø kjerring! Og som hun så ut! huffa meg!

Skrevet

jeg lo så tårene spratt når hun skrøt av utseendet sitt. hun så jo langt eldre ut en 26 med solariumsrynkene.. Stakars.

 

fy, nå er jeg stygg.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...