Trønder med to herlige Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hei! Vet dere hvor jeg kan få kjøpt noen ammetopper og div i Tr.heim? Har vært på H&M, men er liksom ikke det store utvalget...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Var du på City Syd? Syntes det var bedre der enn på Torget.... Ellers så er det jo ZIP på Leutenhaven da, men det er litt dyrt der...
AO3 Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg fant faktisk opptil flere fine ammetopper på H&M på Trondheim Torg, ikke kostet de all verden, heller, i motsetning til mange andre steder. Men alle har jo forskjellig smak, ikke sikkert du finner noe som du liker der likevel. Det er ganske uoversiktlig og trangt på mammaavdelingen på T.T., sikker på at du fant alle ammetoppene de hadde? De hang både her og der blant de "vanlige" gravidklærne da jeg var der...
temine Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Tja....barneutstyrsbutikkene har jo, Reflex, Barnas Hus og Bebito. Så har de noe på Polarn&Pyret, H&M, Exit, Zip og Lindex. Selv bruker jeg strechy singleter under vanlige gensre...synes det er bedre og billigere, samt at de kan brukes etterpå. Drar genseren opp og ingleten ned:)
Trulte troll Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Prøv på " Det Lune Rede", Ravelsveita 6. Vis à vis Mikrobryggeriet. www.detlunerede.no
Trønder med to herlige Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2008 Tusen takk for kjempe gode tips. Greit å ha noen ammetopper når man skal bort og slik. Sikkert ikke så veldig artig å vise frem magen. He he! :-) Også er det jo jul snart å, mye besøk..................!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå