Gå til innhold

Dilemma dilemma... TFK eller EW Sky ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et vanskelig valg. Synspunkter? Fordeler og ulemper ved begge ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK er størst, har regulerbart fotbrett, rettere sittestilling (selv om 08 modellene til easywalker er blitt bedre), innbiller meg at den er litt lunere (ser iallefall sånn ut).

Den er også tyngre, mer ruvende, mindre forhjul.

Easywalker sky er lettere, har stort framhjul men er mindre, tåler mindre vektbelastning.

Skjønner at du sliter med å velge. Er gode vogner begge to. HAr du mulighet for å reise å se de en plass? Prøvetrille og kanskje la barnet prøvesitte?

Skrevet

vi har ew sky. er kjempe fornøyde med den. den har aldri tippet, enda hun står i vognen... den er god å trille og hun sover godt i den. og den blir ikke for liten, for den er ganske stor.

ulempe: LITT stiv kanksje, ute at det er noe som bryr meg. også er regntrekker så dumt, for man må ta av hele for å få ut barnet.

tfk er litt bredere og en litt røffere vogn synes jeg( dette er teit og han ingen bregunnelse, men hadde jeg/vi hatt en gutt hadde jeg heller hatt den), men synes forhjulet er finere, også har den håndbrems. også praktisk regntrekk.

og ja, må ikke glemme at den at justerbart fotbrett. savner det ikke på ew, men det er et pluss likevel.

skal undersøke om regntrekket passer til ew.bare glemmer det alltid.

har nr to i magen, og vi har den(tfk) vognen på listen. den er stødig og god, og vipper heller ikke lett (jo bredere vognen er jo mer stabil er den jo)

Skrevet

glemte å si, tror nok tfk er lunere, eller at de ser mer i ew om du vil:)

vi har en VELDIG nysgjerrig datter, som nekter å kjøre vogn hvis hun ikke ser noe, så det avgjorde dilemmaet for oss, for hun hadde mye bedre oversikt på sidene i ew.

men snur du det, så er det da lunere i tfk:)

Skrevet

Takker for svar begge to :)

Tutta&gutta : Jeg trilla EW sky igår med bag, og så god å trille. Men jeg har tilgode å prøve tfk'n utenfor butikken :)

Så nå er det bare å sette seg i tenkeboksen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...