AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Så morro det var! Har aldri sett det før på sånn digital test. Da er det jo bare å hoppe i høyet, Følte at noe var på gang, men har bare hatt negative utslag på billigtester før-- Artig artig!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Lykke til med hekkingen :-)
Mamma-til-3-jenter Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg fikk også positiv el-test nå!! :-) Lykke til til deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå