Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Adrian (vet det er populært,men jeg har alltid likt det. i mange år). jacob/jakob ( uttalt med p) jonathan ( det er minkjæres ønske, men han vet at det er uaktuelt). har en Mie Sofie fra før... skal på ul på onsdag, så nå tenker jeg så det knaker.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Adrian er jo vakkert da! (hadde også ønsket meg det navnet siden jeg var liten) Jacob/jakob er også veldig fint.
prebs Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Jacob/Jakob! Kunne gjerne brukt det selv, men det er blitt så poppis rundt her. Vet ikke om jeg foretrekker det med k eller c, men fint er det uansett!
Mom2Two Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Liker ikke Adrian så godt. Betyr ikke det "djevelens sønn"? De to andre er begge fine, men veldig poppis.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 visst jeg får gutt en gang skal han hete Jacob.. har likt det navnet siden jeg var lita..
hit og dit Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 Jakob Liker ikkje kardemommebynavn eg da. Blir for sterke assosiasjoner til historia når eg høyrer dei.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Djevelens sønn du liksom! Hallo!? Guttenavnet er utledet av Hadrian, som kommer fra det romerske tilnavnet Hadrianus, som på latinsk betyr "fra Hadria", som er en by i Italia (som nå heter Adria) som gav navnet til Adriaterhavet.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #13 Skrevet 5. oktober 2008 hmm, det var jo ganske jevnt. skjønner ikke hvordan vi skal klare å bestemm eoss hvis vi får gutt:) bra samboeren min er litt mer besluttsom enn meg. heller han sier- "da blir det..." også merker jeg med en gang om jeg er enig eller ikke. hehe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 Jonathan eller Adrian
lego Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg liker ikke adrian. Vet ikke hvorfor egentlig, men jeg har bare aldri likt det. Så det må bli jacob eller jonathan...
Tante Bassa Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg synes Jakob er et nydelig navn :-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. oktober 2008 #17 Skrevet 5. oktober 2008 *en av mange betydninger av navnet er "mørkets sønn", derfor er navnet knyttet til Djevelen i nyere og gammel litteratur. Men blås i det. Navnet er fint. Liker derimot Jacob best:0)
Guttemamma til to Skrevet 5. oktober 2008 #19 Skrevet 5. oktober 2008 jeg likte jonat(h)an best jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå