Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 SA da aborterer du med at kroppen støter det ut. Du blør ut fosteret. MA da dør fosteret, men blir ikke støtet ut, men blir i livmora.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Spontanabort: begynner å blø, fosteret blir støtt ut fra kroppen med en gang. Ma: missed abortion. Fosteret dør inne i magen, men kroppen støter det ikke ut. Noen blir gående med dødt foster i flere uker. Mitt døde i uke 6 og jeg fant ut av det i uke 11. Men jeg begynte å blø, og var på ultralyd der de kunne se at det ikke hadde vært liv på lenge. Da kaller de det forsinket sa.
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Mener at sa er spontanabort og ma er medisinsk abort. Altså en ufrivillig og en frivillig. Korriger meg om jeg tar feil..
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 hehehe, oki, da bomma jeg skikkelig på den. Skal holde meg til å svare på ting jeg riktig kan. hehe Sorry
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Hi her. Takk for svar. Har hatt en sa tror jeg, blødde og noe kom ut, men måtte på sykehuset og tok ul der de fant ut at jeg måtte ha en utskrapning. Var det da en sa jeg hadde, i og med at noe kom ut av seg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå