Gå til innhold

Hat, hat og superherkhat!!

FletteMette&DenLangeMelkeveien

Anbefalte innlegg

Skrevet

TVen har gått i stykker. Jeg som har vært ute og ordna med båtopptak, fyllesjuk som en gammal utgått støvel (og ikke en sånn lekker sak som Dronningen har på beina), nå skulle jeg endelig kose meg skikkelig med beina i sofaen og the wire og flight of the conchords (eller hvordan det nå enn skrives) på TV, og så har den svikta oss?????

Hvordan skal vi overleve nå da? Kanskje vi blir nødt til å prate sammen eller noe??? Hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

symp mette!

ingen tv suger...når du trenger en

dere får kjøre en dyp og nær samtale, lykke til med det....hehe

eller dere kan rett og slett ha dere

Skrevet

Dere kan jo ha sex??? Da slipper dere prate (om dere ikke liker det, da..) og man blir kanskje trøtt og sovner etterpå. Så er kvelden reddet til imorgen når TV-reperatøren kommer...

Skrevet

....for når tvreperatøren kommer så kan hun ha seg med han? høhø

Skrevet

Det kan hun dersom hun ikke får seg ikveld...

For hvis de skal, Gud forby, sitte å prate, så er det ikke noe igjen av forholdet å redde likevel.... ;)

Skrevet

Null tv er kjedelig....men regner med at du fant på noe å gjøre i går kveld allikevel:o)

Hvordan gikk det met båtopptagingen, du ble ikke sjøsyk?

PS: Støvlettene mine får du aldri!

Skrevet

Vi endte opp med å se noe på nett-tv, men jeg sovna jo selvsagt allikevel. Sender de barne tv på nett egentlig?

Båtopptak gikk greit, men jeg var übersliten hele dagen, dessuten begynte det å pøsregne. (Heldigvis ikke mens vi var på sjøen).

Nei, er det ikke der du har mojoen din da dronningen? I støvlene mener jeg, mannfolka ligger jo strødd etter deg langs veien når du har dem på=)

Skrevet

Barnetv på nett går også an ja... eller en dvd?

Pøsregna når vi holdt på med sommeraktivitetene våres også, å stenge landstedet i øs pøs er IKKE anbefalt med støle hofter og en smule hangover.

Mojoen min er i skoa ja.... hahaha

Skrevet

Vi har faktisk ikke skaffa oss noen barne-dvd'er enda, Tv er en ganske nyoppdaget glede.

Nei, det var liksom ikke måte på til regn i går heller. Jeg holdt på å si at vi ble gjennombløte hele gjengen, men når jeg tenker meg om så var det vel bare meg ettersom de andre hadde kledd seg litt bedre for anledningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...