Gå til innhold

Blir irritert på meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde bestemmt meg for å ikke tenke så mye på når jeg hadde el og hele den pakka der..klarte å holde meg fram til nå...

har følt meg rar den siste uka og måtte begynne å telle dager..

6 dager til ikm og jeg vil teste nå!!!!!!!!!!!!! *føler meg helt dust*

den kommende uka kommer til å gå så sakte!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen i det du skriver. Hadde EL igår og har lyst til å ta en test allerede nå :) Skulle ønske man fikk vite med en gang om det ble klaff eller ikke - Det hadde vært digg det!

Skal prøve å vente til IKM dagen i det minste... Men vet enda ikke om jeg klarer det... Har ikke noen tester i huset og skal prøve å la vær å kjøpe det denne gangen!!

Skrevet

skal klare å vente til ikm..og helst noen dager over..

syklusen min varierer med noen dager fra mnd til mnd..

grugleder meg til å ta den testen om jeg kommer meg så langt..

kommer til å bli så skuffa om den er negativ og pissredd om den er positiv..blir stressa med bare tanken.. har en sa og ma bak meg på dette året, og dette er 1 pp etter ei lita pause..

Skrevet

Kan godt skjønne at du er litt stressa med tanke på hva som har skjedd tidligere. Hvis testen viser positiv (krysser fingrene for deg) så snakk med legen din om dine bekymringer - be om å få ekstra oppfølging og sørg for at du får det!

Har tenkt en del på hvordan jeg kommer til å reagere skulle jeg få en positiv test igjen - og jeg tror jeg kommer til å ha et helt hav av ulike følelser varierende fra glede til frykt og nervøsitet :)

Ønsker deg masse lykke til!!

Skrevet

he he, jeg skjønner hvordan du har det. jeg har oså igjen 5 eller 6 dager til ikm.har heller ikke på dagen regelmessig syklus. har følt meg gravid siden tirsdag, og kunne gjerne tatt testen nå!!! som du sa -denne uka blir lang. gruer meg litt til å teste ogå, for tenk om den er negativ... huff, spennende å se!! massevis med lykke til!!!..;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...