*Virgo* Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Etter en 6 mnd p.p så fikk jeg mistanker på bursdagen min om at noe var i gjære. Det første jeg gjorde dagen etter på var å ta testen, og den var positiv. Jeg har vært i konstant lykkerus siden. Nå er jeg 7 uker på vei:) Har andre her fått en lignende bursdags gave?
torsdatter Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 ville bare gratulere med overstått og graviditeten. Bedre bursdagsgave kunne en nok ikke fått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå