Pocoyoツ Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 .. Hva er forskjellen på reima-tec og reima-tec+? Jeg syns disse dressene er så tynne. Holder de i en nordNorsk vinter? De har jo noen reima-dresser som er tykkere, og billigere. Var det Kiddo de het? Hva med de? Hva med Troll? Er det bra dresser? Hvor får man kjøpt de? Finner de ikke her som vi bor nå. Jeg har brukt KaphAhl sine, men synes de er litt stive. Lindex har fått noen som ser OK ut, prisen er drøy til Lindex og være, 7- eller 800, tror jeg det var.
Mille** Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Reima tec + er vel hakket mer vanntett enn reima tec, men det holder med reima tec, ihvertfall her i nord norge. De er tynne ja, men varme og gode. Kiddo har jeg hørt ikke er så bra. Troll har jeg ikke prøvd i dress, men er veldig fornøyd med troll votter og troll lue. )
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 På reimatec + er det forsterket stoff i underdelen slik at den tåler mere slitasje. Husk at en dress eller jakke trenger ikke være tykk for å holde deg varm. Se f.eks på Bergans jakker til voksne.... ikke tykke de heller, men tekniske. Jeg har solgt Reima dresser til forl som bor på Svalbard. Antar at det er rimelig kaldt der også Jeg ville ikke kjøpt hverken Kapahl eller Lindex sin dress, men det er meg....
Pocoyoツ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 Hvordasn er str? store eller små? Lillesnuppa bruker 74 nå. Er 74 i reima en vanlig 74, om dere skjønner?
Pocoyoツ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2008 Hm.. Lurer på litt mere, jeg.. Ser at Babybutikk1.no har parkdresser, er det de samme dressene som de tynne reimatec dressene? Eller er det noe som heter vinterdresser også? Tusen takk for svar:)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Det er vinterdresser. Men jeg vil anbefale samme vinterdress til deg som til hun med en 1 åring. Danube er en fin modell til de aller minste.
Pocoyoツ Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2008 Er danuba (eller hva det var) et annet merke?
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 De tynne reimadressene er høst/vårdresser...pass på så du ikke kjøper feil Går selvfølgelig an å bruke de tynne dressene også med godt med ull under. Men det er kjekt med de tykkeste dressene, sliper å ha så mye under de:) De er kjempegode!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå