Gå til innhold

jeg trenger en hobby!! tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter for mye på ræva med dataen å kjeder meg.. jeg går fort lei av ting for jeg føler det blir mer en plikt. eller så glemmer jeg meg rett og slett hehe..

før jeg ble gravid så levde jeg jo for kosthold og styrketrening. det var alt for meg. jeg er nå 27+5 på vei. å jeg kuttet ut alt med treninga dagen jeg fikk vite at jeg var gravid pga jeg vet at jeg ikke klarer å begrense meg.. så da var faktisk valget enkelt.. alt for at mini skal ha det bra..

merker jeg begynner å snike meg inn på treningsforumene..

men jeg trenger tips om en hobby jeg kan ha i svangerskapet som ikke omhandler å sitte på ræva med dataen hehe..

samboeren er jo en ihugga fluefisker å har fått sitt eget rom som han kan sitte å binde fluer på.. men jeg vil også ha noe å gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du vil sitte på ræva med noe annet enn datan, kan du f.eks begynne å brodere julekalender til ungen, eller lære deg å strikke. Er du ikke typen til det, kan du jo begynne å lese bøker. De som ikke gjør det, går faktisk glipp av noe etter mitt syn!

Skrevet

er jo veldig glad i å lese bøker da. men jeg trenger nok å lette litt på meg.. vil ikke være hun som er støpt fast i sofaen :P

Skrevet

Scrapbooking :D

Begynn å forbered et album til ditt lille gull, det har jeg begynt på :)

Har limt inn ultralydbilder..

Og så er det jo jul snart, så er myyyyye å gjøre i forbindelse med det..

Skrevet

Dra på biblioteket og let etter hobby-hylla.. se gjennom alt der, der er massevis av tips og idéer.. tegning, maling, strikking, sying, juleforberedelse, kortlaging, scrapbooking, smykkelaging, gitarspilling ja.. altmulig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...