Gå til innhold

Mange her som har prøvd LENGE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv så nærmer vi oss mer og mer 4.prøve år..

åssen er ståa deres da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! vi har prøvd i 10-11mnd.. hvis det er lenge, så ja! =) syns selv det er kjempe leeenge..:( men føler meg heldig som har en sønn på 2år, som jeg koser meg med hver dag.. :-) det tok 3pp med han, kan ikke fatte hvorfor det tar såå lenge nå?? kanskje vi hadde oss oftere da.. he he.. nu blir det mest om kveldene når han har lagt seg.. :) noen ganger om morgenen også.. :-) vi skal satse ekstra denne pp!! =)))

Skrevet

synes selv jeg har prøvd lenge. 11 måneder.... men det er jo ingenting mot hvor lenge du har prøvd..

Hvordan holder du motet oppe?

Jeg som ikke har prøvd ett år engang synes det byner å bli litt vel lenge nu, men samtidig mer forberedt på at det kanskje ikke går denne måneden heller. rart det der.

Regner med at dere hat gått til legen og sjekket at alt er ok med dere begge... vi skal det hvis jeg får mensen om to uker. Gruer meg litt, men vet det kommer til å hjelpe. så da går det bra ;)

Håper spira sitter snart for oss alle :)

Skrevet

Vi har prøvd i 31 mnd. Så i over 2år. Utrolig trist og irriterende at dt ikke har hendt noe enda! Vi skal på utredning i November eller Januar!

Skrevet

hei Silje.

skjønner godt hva du mener ja.

Blir spennende å starte utredninga da :)

Vi er uforklarlig barnløse vi :S

har hatt 2 prøverørs forsøk...

prøver nå pergo...(siden vi har pause fra prøverør).

mye hormoner som proppes i kroppen gitt...hehe

Skrevet

Hvis jeg ikke er gravid nå, hopper jeg straks inn i min 23. pp... dvs at jeg nærmer meg 2 år med stormskritt...og det er skummelt..

Er i gang med utredning.

De har ikke funnet noe galt med meg enda...de har tatt tilsammen to innvendige ultralyder, en vanlig ultralyd, mange blodprøver.

Og heller ikke noe galt med min samboers sædkvalitet..

Men skal snart ta en gastroskopi....kanskje de finner noe da.

Jeg håper vi alle sammen lykkes snart. Hvorfor kan ikke vi få det alle andre vi ser rundt oss har? Hvordan kan man savne noen man aldri har møtt så fælt??

Skrevet

hei hei,ja det kan man lure på.Savnet blir ikke no mindre av at det tar tid. Vi har holdt på i overkant av et år. jeg har tatt hormonprøver og de var bra,men det er verre med min kjæres svømmerer.Det var det dødt. Men han skal ta ny prøve til uka og jeg håper den er bedere.Men det positive er at nå vet vi hvertfall hvorfor det tar så tid. Enig med deg duo-yoghurt vi må lykkes snart,kommer nok når vi minst tror det

Skrevet

Hei Mysill..

Koselig å høre at det endelig er noen som skjønner. Er ikke mange som gjør det egentlig har jeg skjønt! Ja, det blir spennende. Er det noe galt kan vi ihvertfall få hjelp:o)

Uff da, da har dere jo vært igjennom en del da. Håper virkelig det klaffer for dere snart:o)

Skrevet

ja har møtt en del som babler i vei om at de forstår alt om åssen det er ja...men de har jo ikke peiling i det hele tatt....hehe...

men men....

Får håpe at de ikke finner no feil på dere da. :)

Men hjelp på nå vis får dere uansett.. En har jo krav på det etter så lang tid.

Ja vi har da prøvd noe av det...Regner nesten med at det blir prøverør igjen her da...Får se hva legene sier.

Masse masse lykke til med utredning :)

Skrevet

Hehe, kjenner igjen det der ja! Tihi!

Håper heller ikke de finner noe feil. Men håper de har noe som kan hjelpe oss ihvertfall:)

Lykke til til dere å:)

Skrevet

Hei ~* Mysill *~

Slenger meg på denne tråden jeg, selv om jeg bare har prøvd halvparten så lenge som deg. 4 år er utrolig lenge, jeg beundrer hvordan du klarer å holde motet oppe. Så trist å høre at dere har hatt to mislykka prøverørsforsøk, må ha vært veldig tøft:( Krysser alt jeg har for at dere lykkes med pergo, snart må det bare bli deres tur! Masse masse lykke til:)

Skrevet

Hei, Mysill!

Vi er prøvere på femte året. Er uforklarlig barnløse, og er igang med femte prøverørsforsøk.

Nå er det vel vår tur snart?

Skrevet

halla MK

5 prøverørs forsøket å ja...sukk..

jeg som prøver å stålsette meg for å starte med nr 3 :S

klamrer meg til dette pergo styret nå...hehe..

men er ikke sikkert det blir flere kurer nå da...skal snakke med gyn til uka.

håper virkelig den vil sitte til dere nå.

krysser fingra!

klem

Skrevet

Halla dreamer.

åssen står det til med deg da?

en blir jo vant til det meste da...hehe...synes tiden går utrolig fort...

mnd bare flyr avsted...

joda...kjipt at vi ikke har klart det med ivf enda...men føler liksom at det ikke er noe alikevel i forhold til de som har hatt mange fler forsøk enn oss...

mener å ha hørt at folk gjennomsnittlig må ha 3 forsøk??? (om ikke husken er på bærtur)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...