Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg sprø, fordi jeg og samboeren min har et veldig ubalansert forhold når det kommer til seksualitet. Kanskje motsatt av hva som er normen i "vanlige" forhold. Jeg har en stor appetitt på sex, sambo har relativt sjelden lyst på sex. Vi har vært sammen i tre år, og det har alltid vært såånn, så det var meg som var "dum" da jeg ikke "lukta lunta"v i begynnelsen, men han sa han trengte tid, etc etc etc, og vips så var jeg gravid. Siden har i vært sammen, grunnet barnet, og fordi vi er veldig gode venner og har det vedlig fint sammen. Bortsett fra sexen. Jeg føler meg uthult og utsultet og kjenner at jeg vet ikke om jeg kan leve med en partner som ikke vil ha meg oftere enn toppen fire ganger i måneden. Jeg kunne hatt sex to ganger om dagen uten problem. Virkelig, jeg er veldig seksuell av meg:( det er et stort problem, for jeg føler det klikker for meg snart. Jeg er 23, han er 30. Er det grunn nok å gå fra noen, at man ikke matcher seksuelt i det hele tatt? Når vi første har sex jokker han inni meg ii to min til det går for ham. Aldri vors, aldri noe! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 vi har hatt ca 1 gang i uka etter at sønnen vår ble født for 9 mnd siden. Og det er nå nok for meg, har ikke overskudd til mer (han er mye våken på natta). Men før vi fikk han, hadde vi ca anna hver dag og da syntes jeg det var det ideelle. Kjipt når den ene har mer lyst enn den andre! Føler med deg i din frustrasjon
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Kanskje dere kan få hjelp ho noen fagfolk? Det er kanskje en (hemmelig) grunn for at mange skilles ja... 1 gang i uka er sikkert vanlig det.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Skjønner ikkje spørsmålet? Nei, vi har vel sex ca 1 gang i mnd eller noe sånt. Har også en treg type, som ikke har like "stort" behov som meg. Har aldri sett på meg som en "sexgal" person, men føler dette nå til tider. De eg tidligere har vært sammen med er typer som vil ha sex helst 3 ganger for dagen.Er frustrerende til tider, men man må enten innfinne seg eller finne seg en annen hvis man ikke er fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 et par ganger i uka. elendig sex, som bar frustrerer meg mer enn den gjør godt......
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 ca 1 gang om dagen, når han er hjemme ( jobber skift). Er VELDIG fornøyd med det:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 jeg er også mer seksuell enn mannen min, men det går seg til nå, etter å ha vært gift i et år. Vi ventet med sex til vi giftet oss Jeg ønsket meg en bryllupsreise der vi knapt gikk utenfor rommet, men ble ikke det.. Nå har vi sex hver dag/annenhver dag.. Så ca 5 dager i uka da.. Nå når vi begge er i full jobb, og jeg jobber mye overtid, er det ikke så mye overskudd, og da er 5 dager i uka helt greit for meg.. Han er super flink med forspill og kos etterpå hver eneste gang, så noen ganger sier jeg at jeg ikke gidder alt ekstra, vil bare pule Men når vi har ferie merker jeg veldig godt at jeg vil ha mer enn ham.. Da er det også bare om kvelden når vi har lagt oss.. Ønsker meg egentlig mer spontanitet i hverdagen, litt mer kjappis på kjøkkenbordet liksom Men er i det store og det hele veldig fornøyd med sexlivet vårt!!! Han kunne jo vært en lite hensynsfull drittsekk som bare tok det han ville uten tanke for mine behov..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 har vært sammen med kjæresten i 2 år. har vel ca annen vær dag noen ganger mere, men var en periode jeg var dritt lei, så hadde ikke sex på 3 mnd. men nå er det knirking i senga som normalt i gjenn.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Heh, nei det er ikke så superofte at vi har sex. Men når vi har, så er det faktisk ALLTID veldig fint!! Mannen min er rett og slett god i sengen Men vi er nok litt late og slitne (har en baby), og av og til frister det mer å sovne foran TV'en. Men nå har vi bestemt oss for å ta sikte på en gang i uken, jeg føler det er det idéelle, virker som om han er enig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå